måndag 15 april 2013

Godmorgon

Hej ny vecka och  hej måndag.
Så här "sliten" ser man ut när man fyllt många år (så ni som ännu inte gjort det vet).
Nejdå men så här glad kan man vara för att det är måndag och dags att gå till jobbet (och inte är så bra på att fota haha).


Varje vecka tänker optimisten i mig att denna veckan händer det inget speciellt och då hinner jag med sååå mycket som jag inte hunnit med de veckor då det har varit mycket. Tyvärr blir det oftast aldrig så utan det dyker alltid upp något under veckan, men vem säger att det blir så just denna veckan? Den som lever får se.

(Tack för alla gratulationer....det värmer långt in i hjärtat)
Önskar er en fin start på veckan.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Hann ju inte kika in här igår. Grattis i efterskott i massor.
    Och ser så "sliten" ut så är jag inte det minsta orolig över att bli äldre ;)
    Men vilken läskande tårta. Vad är det mer än hallongrädde?
    Ha nu en härlig start på veckan, så hoppas vi att MASSOR hinns med. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Gomorron fina du!! Snygg outfit o snygg mångårig!

    Optimist måste man vara... kommer säkert hända något speciellt... om man baraxhar alla sinnen öppna så ser men alltid det där lilla speciella!

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ser välbehållen ut trots din höga ålder! ;) ;)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Då fyller vi på samma dag! grattis i efterskott!
    fast jag blev ju mycket äldre än dig!!
    Jaa tiden räcker aldrig till längre! fast jag inte har något inplanerat så hinner jag inget iallafall!
    Vad mycket gott du bjöd på!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott! Jättevacker chokladtårta du firade med!

    Mycket är det man vill göra på den lilla tiden man har! Hoppas att du får massvis gjort denna nya vecka då!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  6. Men Grattis fina du!!! Jamen du är ju supersnygg ju :)

    Du min 40årsdag närmar sig med stormsteg!! GULP

    Kram P

    SvaraRadera
  7. Åh, grattis i efterskott!

    Kram kram Amanda

    SvaraRadera
  8. Du är jättefin!! Och ditt leende smittade verkligen av sig:)) Kom på mig själv med att själv le:)

    Va glad jag blir att du gillar mitt kök, tack vännen:))
    kram fredrika

    SvaraRadera