tisdag 16 april 2013

Vårtecken

Hepp hepp...
Nu minsann....jag var lite baksugen i går så det blev ett brödbak, ett gott råg- och havre bröd i braspanna. Det var faktiskt ett tag sedan det bakades bröd här hemma men nu gick det inte att hålla sig längre :)

Jag tror att det var krokusen jag såg i skogen som fick mina vårkänslor att blomma upp till bak (inte är jag farligt konstig eller så). En härlig skogspromenad blev det och dessa krokus är mitt vårtecken denna veckan.


Det är på gång mot varmare tider, känner ni det?

Ha en fin och förhoppningsvis en solig dag.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Härligt med vårtecken :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Det är mycket nära att skippa vinterjackan nu! Dagtid hade det fungerat utmärkt med en tunnare jacka.

    SvaraRadera
  3. Man suger liksom åt sig alla vårtecken med alla sinnen nu!! Fin du var på bilden i förra inlägget.....krams m

    SvaraRadera
  4. Smarrigt och vad fint med blommorna som börjar titta upp:)
    Ha en fin dag!
    Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  5. Visst är det varmare tider på gång! Ljuvligt! Så fint bröd du bakat! Och fint med krokusar
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Jaaa det känns i hela kroppen..då kan det plötsligt hända att man sätter en deg och bakar lite bröd..hi hi.

    kraaam

    SvaraRadera
  7. Värmen kommer... gott med nybakat!
    KRAM!!

    SvaraRadera