tisdag 7 maj 2013

Hem ljuva hem!

Oj oj jag har varit piggare på morgonen faktiskt. Det är helt underbart att vara på semester men ack så skönt det är att komma hem. Jag har sovit gott i min egen säng och kramat på mina små troll. Skönt att vara hemma helt enkelt.



Det var ingen shoppingresa vi var på men lite har ändå följt med hem. Cashmere finns det gott om i Scotland och en tröja fick klart följa med hem. Från taxfree blev det lite smått och gott (jag vet 
egentligen inte om det är billigare men det är roligt att handla). Ett läppglans från Victoria Secret, en parfym, Lancomes mascara (som är min favorit) och kräm Elisabeth Arden.
Nä nu.....jäsp....ska jag iväg till jobbet.
Ha dett gott idag.
Kram // A

11 kommentarer:

  1. Kul med lite shopping :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Kul med lite shopping. Hoppas du får en bra dag på jobbet.

    SvaraRadera
  3. Ingen rast och ingen ro, på det igen direkt efter semestern!
    Jag tycker det är roligt att handla när man är iväg, även om det inte blir en massa så är det hundra gånger roligare att gå i affärer borta än hemma. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst, lika bra det. Shopping är alltid kul.....

      Radera
  4. Borta bra men hemma bäst:) mycket fint hittade du ser jag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. ❤Skottland... så vackert! Dit vill jag också komma någon gång! Fin shopping! Bra köp!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Ja ibland måste man åka iväg för att uppskatta hemmet lite mer!! Skottland verkar mysigt.....krams m

    SvaraRadera
  7. Borta bra, men hemma bäst.... Jag vill också åka till Skottland! :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  8. Välkommen hem!:)

    Tycker du shoppat alldeles förträffligt!:-) Vilka fina saker!

    Kram Cecce

    SvaraRadera