tisdag 25 juni 2013

Ta och varva ner

Jag tittar nästan aldrig på Tv men nu börjar det....jag gillar alla dessa underhållningsprogram. Lotta på Liseberg igår och Allsång på Skansen i kväll....tjoho!! I like it!
Bonnie Tyler igår var så bra. Hon har så härlig skrovlig stämma....It`s a heartache....lala......


Jag försöker att varva ner så att jag är beredd när min semester börjar nästa vecka.....det gjorde jag igår genom att tvinga mig själv att sätta mig och bläddra i en tidning....jodå det funkade sådär....
Tvätt och dammråttor bara skrek efter mig.....men nu är den/de borta (en liten stund i alla fall).
Kan ju alltid fortsätta att bläddra i min tidning i eftermiddag.....

Ha en fin dag.
Kram / A

8 kommentarer:

  1. Vill oxå börja varva ner o ha semester, men här är det allt full fart fram till V 31, suck. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Det där med att varva ner är inte helt enkelt. Kommer på mig själv att springa runt och vara rastlös, samtidigt som jag är så trött så jag helst bara vill sova:-)
    Skönt att du snart är ledig!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det är svårt att varva ned med en tidning men att titta på sommarunderhållningsprogram gillar jag mycket! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Så skönt o välbehövligt med semester!! Snart kan du varva ner helt o hållet! Så viktigt!!

    Allsång på Skansen är ett måste ikväll!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Allsång på Skansen är ett måste på sommaren.
    Stressa inte för mycket nu utan ta hand om dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Mina dammråttor skriker nåt vansinnigt här! Men jag ignorerar dem ikväll!

    Vi hade glömt att allsång började ikväll men nu knäppte vi på och sitter och kollar jag och tjejerna!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Härligt att börja varva ner :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Härligt att börja varva ner för semestern.
    Jag saknar svensk tv, mycket.
    Ha en skön onsdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera