fredag 23 augusti 2013

Mildas bak

Jag saknar mitt bakande. Jag tycker inte riktigt det funnits så mycket tid för mig i köket som jag önskat.....inget bra! Men jag har hunnit med att beställde en receptsamling från Milda som kommit i brevlådan och nu är jag ruskigt sugen på att prova på att baka något.



Det finns massor med smarriga recept. Jag hoppas att jag hinner prova till helgen. Kanske redan i kväll. Vem vet. Fredagen är ju redan här, helt galet vad veckorna går fort. Hela veckan har varit spikad och då går det fort. Så nu ser jag fram emot Fredagsmyset. Yes! Det är jag så värd.

Ha det finast.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Här ska också bakas i helgen :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Tror minsann jag oxå ska baka idag, såhär på sista semesterdagen. Ha en mysig fredagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hoppas du finner tiden! Milda brukar ha bra recept i sina samlingar, vet att mamma har en med julbaksrecept sparade sen låååång tid sedan... (lång och lång 70-80-talet kanske). ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har några säkra recept som jag kör när barnen kommer hit!

    Trevlig Helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Härligt! Hoppas att du hinner baka precis det du vill :) Fredagsmys är underbart.. undra vad det blir här.. :)
    Sv: tack tack tack för dina fina ord!
    Ha en underbar fredag nu <3 Jennie

    SvaraRadera
  6. Veckorna går väldigt fort! Det är snart jul =D
    Sv: Det är en Irlänsk setter
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Den där såg riktigt trevlig ut, vet du om den finns att läsa på nätet?

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den går att beställa på nätet och kostar inget, den finns även som app. Kram kram

      Radera
  8. Ja det är spännande med skolan :) samtidigt lite läskigt att släppa henne. Men det ska nog gå bra hoppas vi :)

    Ja det är mysigt att baka. Det brukar jag göra på söndagar inland :)

    Kram verra

    SvaraRadera
  9. Klart du ska baka!!
    Har också funderat på att beställa den foldern men har inte hunnit. kanske dags nu!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  10. Klart du är värd det..:-)

    Önskar dig en fortsatt fin helg
    KRAM

    SvaraRadera
  11. Ja självklart är du värd det, hoppas du hittar något gott att baka. Kram Nilla

    SvaraRadera
  12. Visst går veckorna fort!
    Blev det något bakande igår? ;) :)
    Föstår känslan över att inte hinna med det man vill... så kan jag känna när det gäller att sy eller "pärla" ;)
    Njut lördagen nu!
    Kram /Maria

    SvaraRadera