fredag 17 oktober 2014

Att vara eller inte vara


Hur många av oss hoppar av sängen på fredagar? Nja.....jag kanske inte skuttar så väldans graciöst och smidigt av sängen. För att vara helt ärlig mot er och mig själv så har det varit segt hela veckan att stiga upp. Det kan vara det grå vädret (de brukar vi ju skylla på), det kan också bara vara att jag är något extra trött just nu. Men men idag är det fredag, veckan har gått super fort och här skiner solen i alla fall inomhus idag.

Önskar er alla en fab fredag.
Kram // A

14 kommentarer:

  1. Segt är bara förnamnet här också idag, men att det är fredag piggar ju upp som sagt. :-) Kramizz o ha en förträffligt fredag/Laila

    SvaraRadera
  2. Sol i sinne med andra ord=))
    Jädrans vilken läcker skalle!!

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Ja, fy tusan vad trött och segt det går i veckorna. Man suckar tungt när klockan ringer 05.15.... när man borde vara tacksam att man har ett arbete!
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Ja det blir lite extra segt med mulet höstväder ;) Fin dag till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig detsamma fina du❤️
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  6. Ärligt talat... jag har sällan problem att gå upp ur sängen... faktiskt!
    Kram på dig och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Jag är grymt morgonpigg så det är oftast lugnt att gå upp! Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Bara man tagit det där första lilla klivet!

    Önskar dig en uderbar helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Lördag och jag har inte klivit ur sängen än! Solen skiner så upp o hoppa Anna!!

    Trevlig helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  10. Tassar in och önskar dig en underbar lördag.
    Kramkram

    SvaraRadera
  11. Här har det också varit en trött vecka. Kanske dax att kolla upp något som gör en extra pigg :-)
    Ha en bra helg nu.
    Kram Katja

    SvaraRadera
  12. Nu är det en skön tid att jobba natt, ingen sol eller värme som stör sömnen. Minus är dock att man får typ 0 dagsljus...

    SvaraRadera