måndag 2 mars 2015

Ny vecka


Ny vecka, nya utmaningar och vi lämnar helgen bakom oss. Helgen som fick mig att känna riktiga vårkänslor som sedan blev till vinterfeeling på söndagen igen med snöblandat regn. Men jag har humöret uppe och känner fortfarande för vår........
Jag startar min vecka med ett tandläkarbesök, mindre kul men inte ens det ska få mig på dåligt humör idag (håll tummarna för mig). Veckan avslutade vi med att fira vår förstfödde sons sextonårsdag med ett lyckat kaffekalas. Visst var det dumlekakor bland annat han önskade. Han var supernöjd över sitt firande och då är mamma också nöjd. Alla lyckliga och glada liksom........

Önskar er alla en fin start på veckan.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Helgen har verkligen väckt vårkänslor...
    Grattis till sonen i efterskott,

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Dåplig start på veckan, men detta fixar du!
    God morgon!

    SvaraRadera
  3. Grattis till sonen i efterskott, och dumlekakor...mmm, säger jag bara. :-) Fick frågan igår fr dottern om vi inte kunde ha en bakdag och baka bla dumlekakor, så det får vi väl ha. :-) Kramizz o ha en jättebra start på veckan, så hoppas jag det gick fort och smärtfritt hos tandläkaren/Laila

    SvaraRadera
  4. Vad gott det låter med dumlekakor och vad roligt att han blev nöjd :-)

    SvaraRadera
  5. Inte skall du vara rädd för att gå till tandläkaren. Vi är ju så snälla. Jobbar som tandsköterska inom protetik och implantat. Hade du bott närmare så kunde jag tagit hand om dig ♥♥♥

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Carola

    SvaraRadera
  6. Tack för påminnelsen! Jag måste boka tid till tandläkaren! Blä!

    Ha en fin dag! KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Härligt med vårkänslor ! :) Hoppas det gick bra hos tandläkaren :)

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en härlig start på veckan och visst hoppas man på lite vår nu snart
    Ha det bra
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Hoppas det gick bra hos tandläkaren! Kram

    SvaraRadera
  10. Tack detsamma, hoppas det gick bra hos tandläkaren. Jag fick faktiskt lite vårkänslor idag när jag var ute med Bono :-)
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera