måndag 16 mars 2015

Testing testing


Jag är ju Buzzador då jag ibland blir utvald att prova produkter som är på väg eller är nya på marknaden, är ni intresserade av att veta mer om vad det är kan ni gå in här. Jag har fått hem ett paket med schampo och balsam från Dove som jag och mina vänner ska testa. Det kom i ett väldans så snyggt paket. Bara det alltså.......
Detta passar mig perfekt som är nyfiken på nya produkter och gillar att testa det mesta. Efter att ha testat olika är det lättare att hitta just min favorit även om det kommer nytt hela tiden.
Hur flexibel är du med olika produkter? Gillar du att testa eller använder du de säkra favoriterna som du vet alltid håller?

Kram // A

17 kommentarer:

  1. Det är väl alltid kul att testa nytt!!! Jag ringer om jag inte hittar ,så får du gå från jobbet o hämta mig ;))) kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Kul att vara testpilot! Kör så det ryker och hoppas produkten passar... och nej, jag kan väl inte påstå att jag är någon sann produktutövare av nyheter på marknaden....!
    Önskar Dig en ny fin vecka, själv startar jag med ännu en ledig dag i solen! Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Oh Buzzador, där har jag inte varit aktiv på ett tag. Men det äre så kul att få vara med i en testpanel, själv har jag testat lite via smartson...kul när man får vara med

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Älskar att testa nya produkter kram Diana

    SvaraRadera
  5. Älskar att testa nya produkter kram Diana

    SvaraRadera
  6. Jag registrerade mig igår för att bli Buzzador test person. Så får se om man får vara med i någon kampanj som testperson.
    Jag tycker det är jätte kul att testa nya produkter.
    Ha en fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Roligt att testa lite nytt. Jag brukar inte köra något speciellt faktiskt utan testar lite av varje:) Kram och fin dag till dig

    SvaraRadera
  8. Kul att testa tycker jag. Måste kika in på den sidan ikväll. Kram Suss

    SvaraRadera
  9. Jorå, vi brukar testa nya produkter. Annars kan man ju missa riktigt bra grejer ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Spännande! Just skönhetsprodukter är jag lite dålig på att testa, men just därför är det bra om någon annan gör det! :-) Så jag kan haka på sen!
    Jag har vissa saker som jag alltid köper som funkar till min hy tex annars är jag väldans flexibel.

    Ska bli kul att se vad ni tycker!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  11. Jag är ganska flexibel, testar i alla fall gärna. Dove är min favorit när det kommer till "fast" tvål, torkar inte ut.

    SvaraRadera
  12. Men så roligt ! Älskar att testa nya produkter, så måste kika in på sidan :) Kram

    SvaraRadera
  13. Det är jag med men det var längesen jag haka på något nu. Har liksom inte passat.
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  14. Jag tycker det är jättekul att testa nya saker och produkter! Det är kul!

    SvaraRadera
  15. Kul att testa lite nyt! Dove luktar så gott tycker jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  16. Hår och kropp ändrar jag produkter hela tiden, ansiktet får oftast samma (men i perioder). Kul att testa nytt!
    Kram J

    SvaraRadera