tisdag 20 oktober 2015

Favoritdoft


Jag tror mig ha hittat min favorit bland dofter just nu (kanske jag och en hel del tonårstjejer). Jag började med att köpa en bodylotion från Victoria secrets i doften Love spell och då jag var i deras butik hittade jag doften även på flaska. Underbar doft tycker jag. De har för övrigt många godingar som tilltalar mig. Milt och sött gillar jag. Sen kan jag ju inte sticka under stol med att då jag får en paket som liknar en rosa smällkaramell så är det lite extra kul.
Vilka dofter gillar ni?

Kram // A

7 kommentarer:

  1. Jag gillar oxå milda, söta dofter-
    Ha en trevlig tisdag

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen ett sött litet paket.
    Jag kör med min älskade Prada, den har jag haft i flera år nu.............har svårt att hitta någon ersättare.

    Ha en fin dag,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. ja men ja älskar de paketen me =) Gillar oxå dofterna likt mina tjejer även i fall de inte e gammla än har de minsann följt andra större tjejjer o ska ha dofterna :D
    kram o fin dag till dej

    SvaraRadera
  4. Jag gillar ganska söta och milda dofter, måste ut och lukta på flaskor så att jag kan sätta upp mer på önskelistan. :)

    SvaraRadera
  5. Jag älskar parfymer med mild fräsch doft gärna clean!!! Kramar

    SvaraRadera
  6. Har också en favoritdoft därifrån. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Åh så kul med parfymer jag gillar VS, men måste fråga vart ifrån får man deras påsar? :)

    SvaraRadera