onsdag 21 oktober 2015

God morgon


Här sitter en tröttmössa helt alena och försöker piggna till. Det går nog bra så småningom. Vi är ju roliga jag och mannen. Jag ställer klockan på 04.30 och då har han redan begett sig till jobb pigg och kan inte sova längre (helt knas enligt mig som är aptrött på morgonen och pigg kvällstid). Det blir tidiga kvällar för honom vilket är förståeligt medan jag får tvinga mig i säng. 
Men när jag väl har lämnat sängen på morgonen är jag pigg......snart i alla fall....jäsp.....

Önskar er en fin mittiveckan dag.
Kram // A

10 kommentarer:

  1. Ja fy vad jobbigt att stiga upp på morgonen. Ha en fin dag! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag försöker komma upp vid 5 men är såå trött men efter promenad och Argi + så blir jag mycket piggare ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är nog lite knasig för jag en riktig morgonmänniska. Hoppas du piggnar till framåt dagen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Även jag som är morgonpigg är trött i detta mörker.. Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  5. 04.30 :O och jag tyckte jag gick upp tidigt 05.20. Det är jobbigt att komma upp den mörka årstiden. Det är bara att kämpa på ;)
    Ha en fin onsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Jag är ledig i två dagar nu innan jag går på för att jobba helgen. Sååå skönt! Ja, att vara ledig då... inte att jobba helgen. :)

    SvaraRadera
  7. Här är inte så mycket val när tre åringen vrålar från sitt rum vid 5,30 att han vill upp... skönt att jag är en morgonmänniska

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Jag trodde vi var värst, maken upp kl 5 och jag 5:20... skönt att någon är värre ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  9. oftast går ja inte upp förrän halv sju nu men fy är ingen morgon människa utan nattuggla. hatar gå upp o älskar sovmorgon hi hi sån e ja

    skönt o slippa gå upp jätte tidigt nu mera kram

    SvaraRadera
  10. Gomorron! Önskar dig en bra torsdag! Kram Anna

    SvaraRadera