tisdag 14 juni 2016

Matchande




Oftast har jag samma nyans på lack både på fingrar och tår. Jag byter dock inte lika ofta lack på tårna som jag gör på fingrarna. Jag tycker egentligen inte att det stör med olika lack. Vad tycker ni? Är ni alltid matchande på alla tjugo? Jag går mer och mer utanför min trygga box haha. Heja mig! Just idag har jag strumpor på så absolut inget problem idag alltså. 
I dag är det verkligen inget sommarväder. Det regnar, är kallt och ruggigt.  Ändå har vi sommaravslutning på jobb ikväll. Dagen då vi släpper ut våra stora barn för att gå vidare till skolans värld. Lite vemodigt. Jag vänjer mig så fort vid vädret, det har ju varit högsommar ett tag nu. I kväll har vi solstrålar  och värme inomhus.

Kram // A



8 kommentarer:

  1. Och jag har sällan samma färg på mina:) kram

    SvaraRadera
  2. Wow vilka snygga naglar du har! Matchar sällan tår m fingrar :-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ibland matchar jag och ibland inte...
    tråkigt med regn på avslutningen, hoppas att ni fick en fin kväll inomhus
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jag brukar ha samma nyans på både tår och fingrar.

    SvaraRadera
  5. Det är lite olika, men jag störs inte av att ha olika.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Oftas är det lika på både fingrar och tår.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  7. Hej hej!
    Jag har nog jämt olika..haha..
    Är för lat för att måla om tårna och bättrar oftast bara på det som redan sitter där....
    Ska nog försöka skärpa mig..;)
    Dina naglar var skitsnygga!
    kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  8. Jag tycker verkligen inte att man behöver ha samma lack på fingrar och tår. Nu har jag ju nästan aldrig lack på naglarna pga mitt jobb...men till semestern brukar det bli en del ;-)
    Kram J

    SvaraRadera