tisdag 23 maj 2017

Gör som jag blir tillsagd (nästan) alltid


Puhu, jag är så himla jätte dö trött. Ni vet sådär trött när det är svårt och det tar mycket längre tid än vanligt att koppla och när det verkligen känns som hårddisken är full. Jag har tagit på mig en del som jag snart måste avsätta tid att verkligen sätta i gång och göra. Tur det snart blir lite längre helg här så jag hinner i fatt. Jag gillar i och för sig när det händer då det ska hända och gillar att ta det lugnt när det är det som gäller och just ta det lugnt har jag inga problem med när det står på schemat. Jag är inte bara helt slut, nu i ett par dagar har det varit nära till kris här. Jag har druckit mitt kaffe Och Pepsi Max såhär med sugrör och i mycket mycket små mängder vilket är tufft gör mig ska ni veta haha. Varför det? Förra veckan gjorde jag en blekning av mina tänder som jag velat göra så länge och då var det de restriktionerna jag fick. Det var klart självvalt och inte tog jag reda på det innan. Det var kanske tur haha annars hade jag kanske inte fullföljt blekningen. Men men nu efter 72 timmar får jag leva som vanligt igen. Yes! Det är dessutom fredag för mig i morgon. Nu lyser solen lite extra över mig.

Kram // A 

8 kommentarer:

  1. jag är oxå så himla trött just nu, om 10 dagar åker jag till Split för en veckas semester.

    SvaraRadera
  2. Jag har snart lite ledigt igen och det ska bli så skönt.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  3. Känner igen mig! Jättetrött jag också. Som sagt, skönt med fyra dagars ledigt!

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera
  4. Njut av ledigheten och vila puss o kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Oj då, svårt med kaffet och pepsin... vet du vad, igår smakade jag pepsi ingefära.... det var väldigt skum smak. Har du testat den?
    Njut av ledigheten, det gör jag ;-)
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Njut av en lång och skön helg nu...sippa på både kaffe och pepsi :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera