torsdag 20 juli 2017

Alkohol och yoga



Jag vet inte om jag ska säga Skål först kanske. Jag gör nog det. Har ni testat Baileys nya kaffedrink på burk? Gillar ni Baileys och mild smak av kaffe så är denna att rekommendera med massor av is i en varm sommardag. Det är yummi in the tummi........big smile. Är det bra att rekommendera alkoholhaltiga drycker? Kanske, kanske inte....hmmm.
Men nu till världens skönaste byxor och den bästa service ever. Jag har ett par byxor i denim från Hangmatta sedan tidigare. Det är egentligen yogaplagg men så sköna och jag tycker dom är ganska coola faktiskt. Jag beställde i alla fall ett par till som jag efter två gånger på upptäckte ett litet håll i. Jag mailade dom på morgonen och de skickade ett par nya direkt utan konstigheter. Jag hade dom i lådan dagen därpå. Det kallar jag service till kund. Älskar att bli trodd på och älskar när saker och ting går smidigt. Eller hur?
Så nu vet ni vad jag gjort i dag. Smuttat på alkohol i mina supersköna byxor. Men jag har även tapetserat i vår hall och satt ihop Ikea möbler. Det måste väl ändå vara det allra bästa.

Kram // A

9 kommentarer:

  1. Ja visst är den god :) och jag tackar för tipset om byxorna, mina landade i lådan igår hurra. Nu ut i regnet. Ha en bra dag kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Har inte testat denna burk, men gillar baiyles. Bra och snabb service med din byxor. Ha en skön helg.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Visst är den god, jag brukar också mixa den med ett gäng infrysta kaffebitar så blir den ännu godare, lovar.....mer åt en frappe då, tips, tips. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Har inte testat den men Baiyles är ju gott! Tack för tipset :) Byxorna ser ljuvliga ut...måste också kollas!
    Ha den bästa av helger...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Har inte testat den, men jag vill :)

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! Älskar Baileys!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Måste testas låter väldigt gott, nu blev jag läskad...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera