onsdag 21 juni 2017

Slå på vilda hajar




Jag har haft ett par för mig ganska intensiva dagar och är helt slut i knoppen. I två hela dagar har jag jobbat med administrativa saker. Jag är inte riktigt van att jobba så och det är tufft. Huvudet har fått jobba hela tiden och inte kroppen som det annars är en bättre blandning på i mitt arbete. Så i ärlighetens namn känns det skönt att det är något kortare vecka och sista dagen att jobba i morgon. Jag längtar klart efter min semester men samtidigt ser jag fram emot hösten. Det kommer bli en spännande hösttermin för mig.
Mina grabbar har gått på sommarlov och njuter av det. Men  jag måste visa vad en av killarna kom hem med sista skoldagen. Han har gjort en ljushållare i träslöjden som jag fick. Han känner sin mamma och visst är den fin. Ett peace märke i ek i form av en ljushållare. Den kommer att lysa fint i höst och även ruggiga sommardagar. 
Hur har det gått med mig och mitt positiva tänkande då? 
Jag tycker att jag har klarat det bra faktiskt. Det har visst dykt upp en och annan negativ tanke men jag försöker slå bort dom.  Heja mig! Jag slåss haj vilt haha...

Kram // A


10 kommentarer:

  1. va fin den va
    ja de är så bra med poistivt tänkande men inte så lätt i bland

    SvaraRadera
  2. Jättefin present. Jag gillar också Peace märket. Och bra jobbat med de positiva tankarna. Haja dig ;)
    Önskar dig en riktigt glad midsommar.
    Stor kram
    Petra

    SvaraRadera
  3. Vilken fin ljushållare han hade gjort och så duktig han är! :-D Kramis

    SvaraRadera
  4. Så snygg den var.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Aww men så fin ❤kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Åh vilken fin ljushållare. Kul!! Hoppas du snart får varva ner och ta det lite lugnt.

    Glad midsommar och Kram! Anna

    SvaraRadera
  7. Superfin ljushållare. Jag förstår att du blev glad över den. Kämpa på med hajarna du.. Trevlig midsommar också såklart. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  8. Härligt när man kan tänka positivt!

    SvaraRadera
  9. En liten snickare i familjen tror jag bestämt?! Jättefin ljusstake! Ja efter en "skitvecka" åkte positiviteten rakt ner i en soppåse, hur kan det finnas så många jobbiga och näbbiga människor??! Hur orkar DOM!! Nåja, nya tag nästa vecka och jag ska badda såren och bara vila i helgen, det blir bra det...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera