God morgon alla fina! I dag är det torsdag och då är det ju fredag i morgon. Det kunde varit värre. Jag vet att alla pratar om vädret och den stundande våren men det är ju så härligt. Jag satt ute på min rast igår och bara njöt av fågelkvitter och sköna solvitaminer. Underbart!
Jag vill dela med mig av en må bra upplevelse. Har ni inte hört denna killen så måste ni göra det.
Han är så super-duktig tycker jag i alla fall. Denna killen heter Linus Svenning. Tänk vilka talanger vi har i vårt avlånga land. " Alltså det är inte klokt" (citat från ett intern skämt).
Lyssna och njut. Ha en underbar dag.
Kram // A