tisdag 27 november 2012

Snooze

Är jag drottning av någonting så är det drottning av snooze. Varför, har jag frågat mig länge. Inte blir jag piggare för att jag ligger typ nio minuter till i sängen......men skönt är det.
Klenor blev det inga i går men jag bjuder på lite saffranskrans som jag gjorde samtidigt som jag gjorde lussebullar.



Samma vackra deg som till bullarna men jag kavlade ut som till kanelbullar och fyllde med smör, socker och vaniljsocker. Rullade ihop till en längd och klippte till krans. Mycket god kombination med saffran och vanilj, tycker jag. har ni inte provat så gör det!

Ha en underbar dag
Kram / A

3 kommentarer:

  1. Här snoozas inte jag kliver upp direkt...) kram Diana

    SvaraRadera
  2. Har alla ingredienser hemma och tanken är att det ska bli lite saffranslängder här också någon dag.
    Jag brukar köra på vanilj, mandelmassa och vitchoklad som fyllning.
    Ha en skön Tisdag, Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Det lät också jätte gott, får jag prova nästa gång. Kram kram

    SvaraRadera