fredag 28 december 2012

Bitter________

I går var jag med om något som ALDRIG har hänt tidigare.
Vi (jag och mina pojkar, stor och lite mindre) tog tåget till Emporia. 


Jag var med inne i en massa teknikbutiker och pojkarna (alla) fick handla så de kände sig nöjda.
Jag tänkte nä men HM kan jag kanske gå in i, ja bara jag följde med mannen in i Applebutiken först. Okej okej men nu går jag in på HM......
...hinner titta på typ två plagg sen kommer pojkarna springande......
Vi måste ta tåget typ...nu...annars får vi vänta JÄTTE länge.
Ja ja men jag är inte ETT DUGG BITTER!!!
Jag har bara varit i Nordens största köpcenter utan att handla....
...bra gjort Nettan.....
Okej, okej lite lögn....jag fick ett halvt Snickers.....

Men Bitter är jag inte.

Ha en bra dag.

Kram // A

3 kommentarer:

  1. Orättvist..idag ska jag bege mig till ett shoppingcenter själv...stor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Hmmm..tycker mej ana en viss ironi i detta inlägg. Nu får du nog unna dej en heldags shopping..bara du o ngn väninna !

    Kraaam och Gott Nytt År !

    SvaraRadera
  3. Men du skulle ju inte handla något nu så det var ju bra:) Kram /G

    SvaraRadera