söndag 24 februari 2013

Sköna söndag

Var det någon som såg melodifestivalen igår? Jag brukar gilla detta spektakel men i år vet jag inte.....det har inte varit så kul  denna gången tycker jag.
Ja ja, innan Tv soffan kallade var vi på bio (hela familjen...magiskt), jag och ungdomarna tyckte filmen var jätte bra medan den något äldre manliga i familjen tyckte den var kass.



Jag vet inte vad det säger om oss som familj......jag ger er chans till fri tolkning på det. Tycker ni om något övernaturligt spännande och ungdomlig romantik på det så kan jag absolut rekommendera denna film.

Idag blir det lite fix och trix här hemma

Vad gör ni en söndag som denna?
Ha en underbar dag vad ni än gör.
Kram // A






6 kommentarer:

  1. Mysigt med familjebio! Jag är sugen på att se Les Misirables

    Solig söndag! Härligt! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Låter definitivt som en film för mig, tack för tipset. Ha en bra start på veckan vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Mysigt med bio ;)
    Här har vi idag träffat både mina och makens föräldrar, de ville så gärna mysa med bebisen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hm...låter som en film i min smak:-))

    Jodå...jag har haft en söndag på resande fot men har nu landat hemma igen!:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  5. Tror nog vi skulle kunna gilla den hela familjen!
    kram helena

    SvaraRadera
  6. Jag såg på Mello och jag håller med, vissa bidrag är det lite väl mycket spektakel över. Robin och Ulrik gillade jag mest och det gick ju bra för dem:)

    Tack för dina "tummar":) Badkaret är på rätt plats nu! Och jag har idag fortsatt med mitt flyttande.

    Kram på dig!!

    SvaraRadera