tisdag 19 mars 2013

Blåst i en storm eller....

Som det stormar ute, de har lovat snö också....snöstorm. Jag hoppas att de har så fel de där vädermänniskorna. Men faktiskt så är det lite kusligt och mysigt ändå när det stormar. Men jag vill ju helst vara hemma, inomhus med en kopp te framför brasan och gärna en god bok i händerna.


Jag bjuder er på en ful bild med en blåst, en storm eller en vind, välj själv. Det föreställer i alla fall mig och Hälge som inte ser så glad ut med sina öron tillbaka. Undrar om han tycker jag är för nära eller om han bara är allmänt sur för att hans horn är borta.

Nu ska jag iväg och jobba så jag kan komma hem till min brasa och mitt te och i bästa fall kanske till och med den där boken.

Ha en god dag och hoppas ni inte blåser bort.

Kram // A


7 kommentarer:

  1. Jodå, ännu mera snö suck..kram Diana

    SvaraRadera
  2. Fångad av en stomvind.. Ja hu vad det blåser idag, vill man verkligen sitta inne o kura. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Snön skulle ju ha kommit redan inatt. Jag var livrädd att fastna på jobb... Nu verkar det som om det ska komma framemot eftermiddagen istället. Vi får väl se... Men hellre insnöad hemma! :)

    SvaraRadera
  4. Vart är den fula bilden!? ;)

    Jag har tyvärr inga exakta mängder. Höftade som vanligt ;)
    Men typ 10 finhackade aprikoser, ½ dl hackad mandel, 1½ dl havregryn, ½ finmalda hasselnötter som jag köot färdigmald på Lidl, lite malen ingefära, ½ dl kaffe och ½ vatten. Rullade dom i kokos och lite malda hasselnötter.

    Typ så :) Blanda helt enkelt så du får en smet som går att rulla!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det var en härlig bild!! Blåst eller inte... Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Fin bilde tycker jag:-)!

    Skönt att det inte blev så mycket snö som beräknat. Inte här i allafall.Men det kanske kommer....

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  7. Usch, här snöar det massor kram Diana

    SvaraRadera