onsdag 3 april 2013

Här kommer bomben.....

Jag ska berätta en hemlis......det är så att någon fyller snart år.....Jaa ja det gäller att vara ute i god tid.
Nu kommer det ni alla har väntat på........(eller inte). Men visst har jag en önskelista, jag har alltid en önskan om en massa och jag menar verkligen en massa som jag vill ha .......VILL HA!!
Smycken från Edblad...så fina

Ljuslyktor Kastehelmi...älskar och Marimekko skål.....vacker  från iittala

Jackan....vill ha färg...kommer från Kappahl och resten.....bara så fint..... från Gina Tricot

Nya träningskläder vill....läs är i behov av.... jag med ha och inte nödvändigtvis dessa.....just dessa kommer från Adidas
Jag är inte så krävande och mina önskningar svävar inte all världens väg men om ni vill att jag svävar så säg bara till, för jag har inga problem med det......

Vill också säga att en hälsning och en kram kan också göra mig väldigt så glad.

Men visst är det roligt att sitta och surfa runt på nätet och "fönstershoppa"....(kan man kalla det så?)
Är jag ensam om detta beteende?

Ha en fin onsdag.

Kram // A


12 kommentarer:

  1. Det er da herligt med en masse ønsker og især hvis man snart har fødselsdag :o) Rigtig fin onsdag til dig også - kram

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du har hittat. skjortan från kappahl gillade jag lite extra. Hoppas du får något av detta. kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att skriva önskelistor, jag har min på G och jag fyller år i december. :)

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du önskar dig! Jag fyller år i maj. Har också en lite önskelista... får se vad jag får!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Haha, ja som mamma och pappa sa: önska kan man alltid ;)
    Jag är ju så tråkig så jag älskar att önska mig presentkort. Och på så vis kan köpa precis det jag vill och behöver.

    Jag har fönstershoppat massa senaste tiden, drömt och önskat. För just nu har ju de mesta pengarna gått till renovering, och visst blir det fint. Men tex en skål från marimekko är ju roligare att lägga pengarna på en en hink med 10 L färg ;)

    Ha en härlig onsdag. Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Visst måste man ha en önskelista, halva nöjet är att surfa runt o drömma. Tror säkert att någon av dina önskningar kommer att ligga i ett fint paket på din dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Perfekta klappar vännen :)

    SvaraRadera
  8. Vilken fin önskelista! Här har du en till som surfar runt och önskar sig saker!

    Hoppas att det blir ett och annat paket till dig då!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Nämen ..blir det kalas snart !! Det är klart att man ska ha en önskelista..mysigt att fönstershoppa..blir oftast inte så dyrt !

    Kramen

    SvaraRadera
  10. Jag fyller också snart... kanske dags att göra önskelista? ;) Känner som du, är inte så krävande i mina önskningar ;) :)
    Fina saker du önskat dig!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  11. Nämen... vad kul för dig! Jag tror säkert att nåt av det du önskar kommer att ligga i ett fint litet paket.
    Skjortan stod jag och höll i idag förresten!
    Jodu, nätshoppa gjorde jag just idag (har bara gjort det en gång tidigare) men idag var jag så ARG ;-) så det fick bli lite till nya sovrummet,haha!
    Kram! Judita

    SvaraRadera
  12. Det var ju en härlig mix på din önskelista! Hoppas att du får en del av listan :-) Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera