måndag 1 juli 2013

Sen måndag

Nog för att jag lätt vänder på dygnet då jag är ledig men.....
Det har varit en bra första semester dag. Bästaste kom med frukost i morse (en del kallar det förmiddag). Jag stod och kokade gröt men vem säger nej till bullar till frukost.......inte jag!



Hur gott.......
Vi satt och pratade ett par timmar då vi bestämde oss för att ta oss till köpcentrat i sta'n. Hur mysigt som helst som alltid. 
Frukostinlägg vid nattetid....det är semester det!

Hoppas er måndag varit bra.
Kram // A

9 kommentarer:

  1. Mysigt som alltid med dig ;) och ja det kallas förmiddag vid den tiden! Xoxo /G

    SvaraRadera
  2. Långa mysiga frukostar är underbara!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Frallor är ju sååå gott till frukost! Kaffe o en fralla... mmm! Oftast blir det gröt här också, men ibland så :-)

    SvaraRadera
  4. :-) underbart. Själv sov vi till 10:10 och Nathalie skrattade gott när jag förklarade att vi ätit klart vår frukost när hon normalt äter lunch på förskolan.Semester!
    Kram // Jenny

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat...du är på rätt spår redan !!!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Tack snälla rara du💗

    Stor kram Susanne

    SvaraRadera
  7. frukostbullar är så gott =)

    SvaraRadera
  8. Du ser till att få ut varje go droppe ur semestern!

    SvaraRadera
  9. Härligt :) längtar till semestern..men 2 veckor kvar sen så kram Diana

    SvaraRadera