måndag 19 augusti 2013

Hej måndag!


En ny vecka bara väntar på att få börja. Min vecka startar tidigt....lika bra det, ivrig att komma i gång. Helgen har bara flugit iväg, tur det snart kommer en ny. Jag har lite svårt fortfarande att skiljas från semesterlunket och vill gärna hålla kvar det lugn som i alla fall min semester hade.




Vatten, hav eller sjö är något som jag tycker är rogivande. Jag kan gärna bara sitta och titta ut på vattnet och drömma mig bort eller ännu hellre höra på vattnet djupt nedsjunken i en bok.Underbart! (var bara tvungen att avsluta med en bild på vår vattentokiga ludna som tar ett skutt ut i vattnet för att bada).

Vad ger er lugn?

I dag vill jag passa på att gratulera min fina svärmor som fyller år. GRATTIS! och en extra stor kram till dig.

Ha en riktigt bra början på veckan och nu kör vi startskottet på vecka 34.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Älskar också havet och jag vill gärna behålla lugnet ett tag till men får nästan andnöd när jag ser min fulltecknade almanacka...kram Diana

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild på en flygande hund pv. I vattnet!!!!! Idag är det min lördag & jag njuter lugnet. Hoppas du får en bra början på veckan. Krams Maria

    SvaraRadera
  3. Det är rätt att njuta av semesterlunken så länge det bara går..:-)

    Må så gott
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hi, vilken läcker bild på ludenben!!

    SvaraRadera
  5. Ha ha vilken urkul bild! Jaa jag förstår att man vill ha kvar känslan av lugn.. Hoppas veckan blir bra iallafall.
    kram Helena

    SvaraRadera
  6. Mitt bästa tips för lugn är att brodera och lyssna på radio. Just nu kör jag igenom P1s oförnuft och känsla :)
    <3 Jennie

    SvaraRadera
  7. Havet ger mig ett enorm lugn o får mig att andas lite lättare. Här fortsätter semesterlunket o jag bara älskar det.....Underbar bild på den fyrbenta. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Vilken vovve!! Cool hund, att han vågar detta språng! Hahaha underbart!

    Nu hoppar vi på denna jobbvecka!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. Dagarna bara rusar...

    Jag tycker att havet är otroligt rogivande!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. God mat och vin! :)

    Jag tror det är bra att försöka behålla lite semesterkänsla. Vara glad, göra spontana saker och nästan inget är jobbigt! :)

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig bild på hunden,haha!=D

    Sv:Tack tack! Vi har en skrynklig vi med. Men man saknar henne ändå.
    Ha det gott!

    SvaraRadera