lördag 26 oktober 2013

Menlöst?!?

Snart är det kväll och dags att göra lite mys för familjen. Denna dagen har liksom bara svischat förbi. Mannen min är fortfarande ute i skogen och jagar fyrbenta och kommer snart hem (helt slut skulle jag tippa). Jag och killarna har bara dragit rundor hela dagen så det fortsätter vi nog med.


Över en fika passade vi på att tända ett ljus för en god sak samtidigt som vi fick tid att samtala lite. Menlös dag kan tyckas men även sådana dagar som det inte händer så mycket är värdefulla.
Ikväll börjar Så mycket bättre och det ser jag fram emot. 
Ska ni titta på det?

Ha en fortsatt bra lördag.
Glöm inte att ställa om klockan i natt.
Kram // A

3 kommentarer:

  1. Det låter som en härlig lördag... lugnt och skönt :-) Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  2. Jag har det inspelat och ska titta, inga kändisar jag gillar i år direkt men man kan alltid överraskas!

    SvaraRadera
  3. Just det! Då var vi ju i utriket...hur var det då? Premiären av Så mycket bättre?? Kan inte påstå jag tycker det verkar va så himla roliga artister iår..känns roligare ifall man känner till dom bättre!

    SvaraRadera