söndag 6 oktober 2013

Söndag = vilodag

Dagen går verkligen i vilans tecken. Här händer det inte mycket.
Men enligt svensk gammal tradition så är det väl så söndagarna skulle se ut? Skönt att göra något rätt.
Det mest aktiva som hänt här hemma är att det har bakats äpplekaka och till det serverades god vaniljsås till fikat.



Så nu har vi gjord det och kan återgå till söndagens aktivitet....vila.
Nä, inte riktigt, snart blir det att köra sonen på simträning.

Tar ni det lugnt idag?

Ha en fortsatt fin söndag.
Kram // A


8 kommentarer:

  1. Åhh, vad gott! Nu måste jag också göra en... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Ja NU ska jag ta det lugnt efter att ha varit i tjänst 10 timmar utan rast. Så smaskigt medäppelpaj!!!! Krams Maria

    SvaraRadera
  3. Jag har jobbat, sovit och varit på kalas idag. Nu har jag landat i soffan och tror det finns en viss risk att jag somnar snart. Haha!

    SvaraRadera
  4. Mums med äppelkaka, får det nog bli någon i veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ja det blev en lugn dag med besök i skogen och barnens simskola. Ha en fin kväll. Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Jag hade gärnat vilat lite lite till idag, jag drack vin med ett gäng tjejer igår!!!
    Så gott med äppelkaka!!!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Haha du är rolig du, men det är sant..snart är det helg igen..;-)

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Vila hade varit skönt ...:) kram Diana

    SvaraRadera