onsdag 30 oktober 2013

Spännande

Det kom ett paket. Jag är av den sorten att jag älskar att få paket. Till och med de paket jag själv har klickat hem från nätet. Det är alltid lika spännande även om jag vet vad det innehåller. Tänk att en tejpad låda kan vara så kul. En del kallar det lättroad och andra kallar det........(ja inte vet jag).



En stor låda innehöll en del roligheter till köket. Små portionsformar, kakfat, stämpel och lite olika formar. Varje dag är en fest och det blir precis så roligt som vi själva gör det, eller hur?

Så.....nu gör vi denna dagen så roligt det bara går.
Ha det gott och trevlig onsdag.
Kram // A





10 kommentarer:

  1. Visst är det kul med paket (även dom man beställt själv) jag fick hem ett igår jag med!!! Blir ju löjligt glad och nyfiken när man öppnar det!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Åh vilken rolig låda, den kunde gärna fått landa hemma hos mig också ;-)

    SvaraRadera
  3. Det är alltid skoj när det kommer hem nåt annat än räkningar, men din låda var ju väldigt rolig! Ska bli skoj att se vad du pysslar ihop med det!

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig låda!! Dagen blir så mycket bättre med ett paket med roliga grejer i! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med nya saker! Jag håller med om det där med paket, det är verkligen speciellt :) Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är lika dan! Paket är alltid roliga att öppna! Mycket fint du fick hem.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Alltid roligt att få paket, lite som julafton...Mycket fint var där i oxå. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Jamen visst...paket tackar man inte nej till !!!

    Kraaam

    SvaraRadera
  9. Haha, eller hur, det var så jag kände också! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

    SvaraRadera
  10. Fint! Och jag som inte ens visste att man kunde beställa från Lagerhaus på nätet!! Så teknisk är jag...

    SvaraRadera