fredag 29 november 2013

Finaste burken

Äntligen har jag hittat den finaste burken, dock blev det inte av årets färg (som är grön) men vad gör väl det när jag hittade en rosa i stället. Jag har letat som en tok och endast hittat den på en del nätsidor men inte i fysisk butik. Så glad blev jag när jag och super G går in i en jätte mysig butik i Lund och där står den.


Nu har burken hamnat hos mig men jag nänns inte öppna den........än. Den ska öppnas vid ett speciellt tillfälle och bredvid godingarna som finns inuti ska det stå rykande het glögg med mandel och russin i..... Det ser jag fram emot. Mmmmm...Kanske blir det sent sent i kväll när endast jag är vaken haha.

Önskar er en underbar fredag.
Kram // A


8 kommentarer:

  1. Rykande het het glögg och pepparkakor är sååå gott!! och den fina burken kan man alltid fylla på ;-)

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Är det burken du var ute efter eller kakorna i är galet goda? :)
    Jag ska snart påbörja min tredje burk med Nyåkers, här är det pepparkakorna som räknas. Hihihi!

    SvaraRadera
  3. Vad är det där för kul? Årets kakburk! Har aldrig hört talas om det! Vilket märke? Gillar sådant och burken är jättefin! Nu blev jag nyfiken...
    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är från Arbrå ångbageri som kommer med en ny färg på burken varje år......tycker deras burkar är så fina. Gå in och kolla deras hemsida... Kram kram

      Radera
  4. Jag vill vara med o smaka på dom !!! xoxo / G

    SvaraRadera
  5. Dom är så jättefina!! Vi hade tänkt ta hem dom till butiken, men då gick det inte att få tag i rosa. Det var grönt eller lila, har jag för mej. Eller var det ljusblått...? Jag har små provburkar hemma.
    Men, jag tyckte det blev så jädra dyr frakt för dom var tvungna att skicka på pall, och vi kunde knappt ha dom i webbutiken för dom sa att dom kommer förmodligen gå sönder i posthanteringen.
    Men fina är dom. (Men dom var INTE så goda som dom är dyra...Oscars eller Nyåkers eller Annars är bättre!) ;)

    SvaraRadera
  6. Burkarna är jättefina, ska genast kolla på deras hemsida!
    Kram

    SvaraRadera