lördag 21 december 2013

Komedi

I dag går det i ett (men jag stressar inte än). Vi packar för fullt då bilen snart går upp mot fjällen. Mannen min är något frustrerad över att bilen är full och ändå har vi inte allt med. Jag går och lullar och har ingen aning om vad som egentligen kommit med i bilen......



Jag städar, packar samtidigt som jag har bullar till resematen på jäsning. Killarna suger det sista av datortiden på ett tag. Ja som ni hör så är det som en dålig komedi här hemma. Men vi är så glada för det är juletid.

Hoppas ni alla har det gott.
Kram // A




7 kommentarer:

  1. Exakt det lugnet känner jag idag med! Härligt att inte stressa :-)
    Kör försiktig t fjällen
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Kör lugnt o ha en underbar tripp! Var rädda om er xoxo/G

    SvaraRadera
  3. Kör försiktigt o ha en bra resa. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Full upp verkligen! Men du, är det inte bra att ta en kik på vad som är i bilen egentligen? Haha!
    Vad är det för bullar som bakas?

    SvaraRadera
  5. Fjällen, vad mysigt!! Kör försiktigt!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  6. Kör försiktigt och ha en riktigt bra juleresa!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ahh! Nu förstår jag snön... ;o)

    SvaraRadera