fredag 14 februari 2014

En dag full med hjärtan


Tänk att det blev fredag även denna veckan. Ett tag trodde jag faktiskt inte det. Det är inte vilken fredag som helst utan det är ju den 14 februari och vad det nu innebär. För mig innebär det först en massa mys med underbara barn på jobbet efter det blir det mys med familjen. Det står verkligen fredagsmys på mitt schema idag. Vaniljhjärtan är min favoritkaka och jag tänker åka förbi affären och handla sådana idag. Jo jag kan baka själv och gör det gärna men jag orkar faktiskt inte så köpekakor får duga denna Alla hjärtans dag. Det funkar och de köpta är helt jätte okej tycker jag. Jag hoppas familjen min tycker det samma......
Hur firar ni idag om ni firar?

Jag önskar er alla en Happy Valentine´s day med extra mycket kärlek.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Happy Valentinesday till dig också!!! Det får nog bli vaniljhjärtan här också...mer än så vill jag inte fira. Krams Maria

    SvaraRadera
  2. Vi firar makens födelsedag!

    Happy valentine´s day till dig också!

    Kram jenny

    SvaraRadera
  3. Jag firar med mamma och hämtmat idag. Det får bli romantik en annan dag. :)

    SvaraRadera
  4. Vi firar inte direkt och speciellt inte idag då mannen jobbar sent och jag ska ut med tjejerna!
    Önskar dig en mysig alla hjärtans dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Fina och goa kakor de där vaniljhjärtanen :))) En finfin kväll till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  6. God mat och dryck och nu Soffrodel ;)

    SvaraRadera
  7. Visst är det mysigt med fredagar. Ha en underbar helg!
    Carola

    SvaraRadera
  8. Vaniljhjärtan var verkligen en av mina favoritkakor innan jag blev glutenintolerant, idag blev det kladdkaka istället. choklad är ju rätt romantiskt vid rätt tillfälle. Annars firar vi inte speciellt.

    Allt gott och ha en bra helg

    /Anette

    SvaraRadera