onsdag 12 mars 2014

Dream on


Detta väder gör mig smått galen, jag kan liksom inte fokusera riktigt. Det är helt underbart. Väderfolket på TV säger att det ska komma snö i nästa vecka......men Nä inte kan väl det vara sant? Så kan det väl ändå inte få vara haha? Bäst att passa på att njuta.
Jag blir lite extra sugen på att shoppa när solen skiner (då också). Visst är denna fin? Denna väskan är från Guess och bilden är lånad av Boozt. Men kan man ge 1400 kronor för en väska? 
Nä....alla mina nära och kära jag ska inte men jag är allt sugen. Man är ju alltid i behov av den där perfekta väskan eller hur? Jag drömmer vidare och kör i gång en onsdag mitt i veckan.

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Hihi, och jag som höll på att sätta i halsen när jag köpte en väska för tre hundra spänn en gång! :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha vi får väl se hur lång tid det tar innan den finns hos dig ;) vädret är verkligen underbart !! Xo /G

    SvaraRadera
  3. Tänk såhär.... om du verkligen gillar väskan så kommer den att användas tills den inte hänger ihop längre, och då blir den inte så dyr per användning ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag tycker absolut man kan köpa en väska för det priset om man har råd. Pengar har en förmåga att försvinna ändå... :-). Snygg var den i alla fall.

    Noooo inte snö väl! Jag vägrar tro att detta är sant.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Är det en väska du absolut vill ha o komma använda dagligen, så tycker jag att den är värd sina 1400 kr, go girl man lever bara en gång......Snö??? Du måste skämta......Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Jag ignorerar snö, kan ju inte stämma hehe...
    Hmmm jag älskar väskor, jo unna dig det nu... Man är alltid värd något extra ibland!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Jobbade med en kvinna för mååånga år sedan (1999) som då betalade 6000 kr för en liten Gucci-väska, jag tyckte att hon var galen! Den var jätteliten, fick typ plats med plånbok och ett läppstift däri. Skulle inte ha betalat den summan för en väska, men 1400 är ju mer överkomligt om man tror att man kommer att använda den ofta :)

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas att snöprognosen inte stämmer. Sitter och jobbar i min solstol=förenar nytta med nöje.
    Slå till på väskan, tycker jag. Jag köpte ett par jättedyra solglasögon för två år sedan. Har använt dem jättemycket dessutom är man mer rädd om dem. Kram Stina

    SvaraRadera