lördag 8 mars 2014

Vårfeeling



I dag sitter jag och bloggar så här. Nu njuter jag, så härligt. Jag vill bara vara ute. Jag har vårstädat lite på uteplatsen det är mindre roligt även om det ska göras. Mannen tyckte att idag blundar vi för hur det ser ut inomhus och tar vara på det härliga vädret, men blunda det har jag aningen svårt för när solen lyser in så fint. Då ser man ju allt. Jag har tvätt ute och jag tror att jag stannar ute så ser jag inte spektaklet inne haha. Jag väntar till solen gått ner.
I kväll smäller det och alla mina killar har bokat tid i soffan framför mellon. De andra lördagarna har jag suttit där ensam men nu har de spelat bidragen en del på radion och alla i familjen har hittat sina favoriter och vi är inte helt överens. Så spännande.
Vilken favorit har ni (som tittar)?
Ha en fin eftermiddag och kväll.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Har också varit ute idag, var ju tvungen när gårdagen tillbringades i ett mörkt rum hela dagen.
    Jag vet faktiskt inte vem jag hejar på än.
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Helt rätt tänkt av maken tycker jag, här blev det också en dag ute i det fina vädret, helt underbart!!

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  3. Härlig bloggplats du hittade idag. Idag har vi verkligen haft ett fantastiskt väder över hela Sverige tror jag!

    Jag har fyra favoriter är Yohio, Sanna Nielsen, Ellinor Benedictsson och Ace Wilder.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Det gjorde du rätt i att sitta ute och njuta av vårvädret, det där inne hinner vi med sen :) Jag ska erkänna att jag är ingen trogen mellotittare...men musiken lyssnar jag gärna på. Fin kväll till dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ja idag så har solen verkligen avslöjat att det behöver städas här... Kom väl inte så långt med det dock! Men det gör inget vad som helst bara det är sol!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Visst ska man njuta av det fina vädret, det är ju liksom ingen som tar skiten i från en ;) Här har vi också haft jätte fint väder men tyvärr blåst kallt.

    Ha det gott. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Fast jag älskar vintern och tycker våren kommit för tidigt så njöt jag ändå av det härliga vårvädret igår :).
    Här tittade vi också på mello igår och vi höll stenhårt på Ace Wilder och kidsen blev sååå besvikna när hon inte vann och jag får erkänna att jag blev lite besviken också ;), jag tycker betydligt bättre om låtar med lite fart i.
    Ha en härlig söndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  8. Härligt med vår :) kram Diana

    SvaraRadera
  9. Så härligt med våren! Det är bara att blunda för stöket! Man får passa på att njuta av solen istället.

    Missade mellon - var på andra trevligheter.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Vi tog oss ut i solen och skogen idag och grillade korv över öppen eld. Mysigt värre!! Att sitta ute i flera timmar och inte frysa alls...
    Ingen mello igår, hade ordnat en Hjärtefest av tacksamhet igår till maken som en överraskning...
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  11. Visst är det underbart nu när man känner att våren kommit och att man hoppas att den kommit för att stanna. Allt känns så underbart. Kram Carola

    SvaraRadera
  12. Ser härligt ut! VI hade soligt ilördags, men det blåste storm samtidigt, så det var tyvärr ingen fröjd att sitta ute :(

    SvaraRadera