torsdag 10 april 2014

Torsdagsris


Det känns att det börjar närma sig ledighet. Det är som precis innan sommarsemestern. Om någon hade sagt att man skulle jobba en vecka till så hade man stupat... Eller inte riktigt med det är lite den känslan tycker jag. Just nu är jag så trött och känner mig helt grå och tråkig. Det kan vara åldern (tänker kanske en del). Är ni fler som känner som jag?
Nä detta duger inte. Med ett något tillgjort leende på mina läppar tittar jag ut på ett gråmulet väder men det är ju ändå torsdag (en torsdag som jag länge fasat för) och dags att rycka upp sig. Nu är det bara att köra och göra det bästa av dagen......tjoho....

Önskar sol och er en riktigt bra dag.
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Härligt med påskledigt! Själv jobbar jag hela påsken, men sen är jag ledig veckan efter.... kanske, har inte fått den godkänd än. Haha! :)

    SvaraRadera
  2. Kände mig så grå och tråkig i går, men idag känns det bättre. Skönt med lite långledigt. Hoppas vädret blir bra så man kan ladda batterierna.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Alltid efterlängtat att få vara ledig några dagar. Ett bra sätt att ladda batterierna på. Ha det bäst =) Kram

    SvaraRadera
  4. nähä, åldern tror jag inte det är, fniss.
    Jag känner mig likadan, helt slut och längtar till ledighet. Tar Mivitotal varje dag, men dä vet i sjutton om det hjälper, känner mig inte mycket piggare. Men det blir nog bra i morgon.

    Kram på dig.
    Pia

    SvaraRadera
  5. Ledigheten är välbehövlig!! Jag har förmånen att vara ledig påsk och hela vecka 17. Dock har jag tre barn att sysselsätta, så det blir inte bara vila;-)
    Hoppas du får en fin helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Ja, visst längtar man efter lite långledigt. Ska bli skönt med kortvecka nästa vecka.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Skönt med lånledighet, det är aldrig fel.
    Ha en fin helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Längtar efter påskens ledighet nu och hoppas då på lite skön sol! Kram Pernilla

    SvaraRadera