onsdag 28 maj 2014

Kul, cool eller bara tönn?




Kan man leka i vår ålder?
Jodå jag kan tänka mig att ni har hur många idéer på olika lekar som helst ....hrmf......så jag kanske ska ta tillbaka den frågan och i stället berätta att jag och mannen har skaffat oss en kul sak. En fyrhjuling och så kul vi har när vi kör runt på den och så här snygg är jag i hjälm. Ganska cool med "locket" nere och så här tönn med "locket" uppfällt. Men kul är det. Så min stil bjuder jag på. Killarna är inte helt ledsna heller över vårt val av fordon......även om mannen är den som är allra lyckligast.

Ta hand om varandra och ha en bra dag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Allt klär en skönhet raring :)
    Man blir aldrig för gammal för att leka lite *hihi*
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Haha, det var en liten annorlunda leksak! Vad ska ni ha den till? Jag gissar att det inte är nåt man kör till Maxi med. :)

    SvaraRadera
  3. Klart man kan leka!!! Låter riktigt roligt med en fyrhjuling!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Kul med en fyrhjuling! skulle mina killar bli superglada över att ha. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vad kul med en fyrhjuling! Körde en när jag var på skolresa med en klass på Bornholm. Jag börnare runt som en tok medans min kollega var rädd. Du ser riktigt fräck och cool ut i hjälmen! Förstår att barnen är supernöjda. Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Här har vissa också skaffat sig nya leksaker..2 cross i förrådet dock inte min kram Diana

    SvaraRadera