tisdag 19 augusti 2014

Hur var det nu?


Vid varje årstidsbyte funderar jag på hur det var förra året eller förra gången. Men nog är det väl liiite tidigt med dessa ruggiga höstdagar när vi fortfarande är inne i augusti? I går var det riktigt kallt. Jag fick värma mig med en varm kopp kaffe i soffan framför Idol........men så roligt det är. Idol alltså. Jag tror jag är kär i Bagge....han är så himla rolig haha. Såg ni det?

Idag gratulerar vi min svärmor som fyller (säger inte hur många år...har lärt mig att man inte talar om en kvinnas ålder) år i dag. Visst har du väl fyllt år på sommaren innan svärmor? I kväll blir det kalas...men först off to work.

Ha en riktigt fin dag.
Kram // A

14 kommentarer:

  1. Usch ja, alldeles för tidigt för ruggiga höstdagar. Ha så trevligt på svärmors kalas :)
    Varm kram

    SvaraRadera
  2. Ja lite ruggigt är det allt, men skönt tycker jag, jag gillar hösten:) Ja Bagge är bra skön, haha! Kram

    SvaraRadera
  3. Här var det raggsockarna som åkte på inför idol, (och då är det höst) vilket bjöd på många skratt. :-) Och herr Bagge....ja han är ju bara för go'...:-) Kramizz och ha en fin Tisdag/Laila

    SvaraRadera
  4. Jo visst jämför man varje år med det föregående. Låter lite tidigt i mina öron med höst redan. Jag har ju fortfarande sol när jag vaknar upp. Men snart är man hemma i höstrusket.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Hösten kom verkligen från ingenstans i år! En kollega sa att det skulle bli varmt igen, men frågan är om det verkligen kan bli som innan?

    SvaraRadera
  6. Fan jag missade Idol!! Var det första avsnittet??

    SvaraRadera
  7. Jag håller med! Skrev om det där med höstens intåg i går på bloggen...det är ju fortfarande augusti!! :)
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Lite för tidigt med höst redan. Nog för sommaren varit lång men den får inte ta slut än. Kollade lite grann på Idol.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Vi fick höstluften för en vecka sedan och det är alldeles för tidigt!
    Så hoppas det bara det är tillfälligt!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  10. Jag ska erkänna att jag klarar inte av att se Idol...
    Då måste jag ha en skämskudde!
    Men jag gillar Bagge, båda baggarna, hehe

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Idol är hemskt tycker jag. Tycker det är lite roligare att titta på senare ,men juryns kommentarer mår jag ofta dåligt av att höra. Men visst är han charmig mr Bagge:) Kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Augusti brukar vara varm o skön! Men vädret idag har varit hösligt brrr!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  13. Samma här..jag har inget att ha på mig kram Diana

    SvaraRadera
  14. Tycker också att hösten kom in för snabbt och för tidigt... vart tog de där mysiga sommarkvällarna vägen som jag hade tänkt utnyttja efter jobbet??
    Jag är nog lite smygkär i Bagge också, men har inte sett denna säsongen (än). Tycker uttagningarna är lite jobbiga men sen hänger jag nog på.
    Kram J

    SvaraRadera