fredag 5 september 2014

Fredagskänsla


Äntligen fredag......även om min vecka har gått så himla fort. Det är med en speciell känsla i kroppen jag asar mig upp från sängen veckans sista arbetsdag. Kan också bero på att jag har en veckas semester sen. Tjoho! Det är min tidiga fredag idag det vill säga att jag startar tidigt för att också sluta tidigt, rättvist tycker jag. I eftermiddag blir det mys med killarna för att sedan gå över till helfamiljs mys till kvällen. Men nu rusa iväg fort så jag kan komma hem igen till mina killar. Klart de går i skolan så riktigt så brått är det inte. Ibland känns det som jag liksom inte hinner med att jobba haha....jodå jag ska göra skäl för brödfödan även idag.

Önskar er en härlig fredag.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Älskar fredagskänsla och skönt med semester sen :)

    SV: Ja du måste testa denna fiskrätten, jag är inte så förtjust i fisk annars men detta var verkligen gott :)

    SvaraRadera
  2. Ha en jättebra dag, och lite avis på att du slutar tidigt är jag. :-) Men som sagt jag började ju inte så tidigt idag....så man får väl vara här tills man gjort sina timmar. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir en bra dag på jobb:) jag ska sätta igång o packa lite nu!! Ser fram emot i morgon!! Xo //G

    SvaraRadera
  4. Fredagar är bäst, då har man hela helgen framför sig. Härligt med en semester nästa veckan, nästan så jag blir lite avundsjuk. Ha en fin ledighet!

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  5. Mysa med kidsen är det bästa! Hur gamla är dina killar? Jag har två på 14 och 17. Ha en skön dag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja du det var super trevligt! :) KRAM!

    SvaraRadera
  7. Ha en fin fredag och en härlig resa! Har inte hunnit kolla upp om det blir Stockholm den 10/10 än, men jag ska prata med mannen i huset i helgen. Kram

    SvaraRadera
  8. Jobb inkräktar på tok för mycket på fritiden. ;)
    Härligt med semester!

    SvaraRadera
  9. Härligt med fredag! trevlig helg!

    SvaraRadera
  10. Oj så skönt med en veckas semester:) Fin fredag till dig! Kram Emma

    SvaraRadera
  11. Javisst är fredagen välkommen! min man och äldsta son är på hockeyläger i helgen, håll i dig jag städar på min fredagskväll :-0
    Njut av Turkiet

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Fredagar är alltid efterlängtade tycker jag. Skönt med semester också. Ha en fin och bra helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera