måndag 29 september 2014

Startskott


Todidooo!
Måndag igen och vi har en oöppnad vecka framför oss. Att tänka så är nog det allra bästa med måndagsmorgonen. I dag är jag uppe innan tuppen. Mina måndagar startar alltid tidigt och efter en härlig helg som denna så funkar det hur bra som helst. I helgen har det funnits tid för en hel del återhämtning och vilket härligt höstväder vi haft. Jag älskar höstdagar då solen visar sig och luften känns hög.

Nu kör vi igång vecka 40 (oj vad det går fort)
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Ja, oj... redan vecka 40!?! Fort går det...
    Jag gillar också fina höstdagar med sol! Var ute och pysslade i trädgården igår. Längre än vad jag tänkt, men fick ju mer gjort än planerat också ;)
    Ha en fin ny vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Visst har det varit en härlig helg!! Tyvärr har jag inte hunnit vara ute så mycket (mest bakat:-)), men ändå:-)

    Ja tänk…redan vecka 40!! Snart jul…:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Ja är vi redan i den veckan... Här har vi haft fullt upp i helgen så jag siktar på lte mer avkoppling nästa helg ;)
    Fin bild på dig, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Vilket nummer det är på veckan har jag dålig koll på, men nu fick du mig att räkna efter hur många veckor det är till jul!
    Kanske dags att börja fundera på julklappar för i december kommer jag absolut inte ha tid med shopping!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  5. Visst går det fort!
    Solen skiner här idag igen, hoppas den gör det hos dig också/Kram Hannis

    SvaraRadera
  6. Du är verkligen på toppenhumör du! Ja, mitt är det inte fel på heller för jag har gått på semester nu. :)

    SvaraRadera
  7. Håller bara med om det härliga vädret i helgen, fler sådana helger önskas. .-) Ha en jätteskön måndag....trots v 40....snart Jul eller!? :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Härligt med glada människor på måndag morgon ;)
    Kram Petra

    SvaraRadera
  9. Todido på dig, tittar in
    och önskar dig en bra vecka.
    Fint foto på dig
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  10. Anette, jag tar jättegärna recept på din morotspaj. Har du lust att maila mig det på pettybaloo@hotmail.com ?

    SvaraRadera
  11. Halloj fina du! Nu kööör vi!! Dagen idag är en gåva.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  12. God morgon fina du <3 nu kör vi tisdag :) kram

    SvaraRadera