fredag 2 januari 2015

Ungdomlig



Det sägs att man ska få energi av att vara ledig. Något har gått helt galet med mig. Jag har varit ledig ett tag och det är superskönt, jag klagar absolut inte över det. Men den där energin har inte hittat hem till mig. Jag sover på tok för länge om dagarna och jag tänker att jag ska göra så mycket men ingenting händer..... Jag pallar liksom inte. Jag har kommit in i samma trall som mina tonårskillar. Betyder det att jag är ung i sinnet???? Tur att allvaret snart börjar igen.
Jaja jag försöker i alla fall göra slut med förra året och sakta men säkert ta mig in i det nya.
Hur går det för er?

Kram // A

10 kommentarer:

  1. Jag känner ungefär det samma, men det är väl det som kallas ledighet. Önskar dig ett gott nytt 2015.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Men vad avundsjuk jag blir, vill också vara ledig och bara vara... Du är så värd detta kramisar//G

    SvaraRadera
  3. Tillåt dig att softa och hinna ikapp! Det är vi värda emellanåt och det behövs emellanåt tror jag! God fortsättning, kram!

    SvaraRadera
  4. Jag kör med på ung i sinnet. Jag kan inte minnas när jag åt frukost efter nio på morgonen senast. Denna ledighet har gjort mig till en sengångare på sömnmedicin. Och göra slut med 2014? hur gör man det? Och varför? Jag kör på som vanligt.... när jag väl är vaken.

    SvaraRadera
  5. Du är nog bara ungdomlig! Passa på att njuta ordentligt. Kram

    SvaraRadera
  6. Jag tror det är ganska vanligt förekommande att man blir tröttare när man är ledig. Jag tror det är kroppens sätt att tala om att det är dags att varva ner. Du behöver troligtvis det <3
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  7. Usch den känslan är jobbigt, förutom ung i sinnet då.;) Jag är likadan, nu när min man varit ledig i 3 veckor har vi knappt orkat lyfta ett finger här hemma ( förutom att baka och laga mat då ) men när jag är hemma själv ( mammaledig ) får jag gjort otroligt mycket. Men kroppen behöver slappna av ordentligt då och då . :)

    SvaraRadera
  8. Hej kompis... jag är precis likadan. Har snart varit ledig mina två veckor och har inte gjort mer än att fira jul och nyår och däremellan latat mig. Skönt, men...
    Kram J

    SvaraRadera
  9. Skönt att bara släppa taget en tid, för vardagen kommer snart tillbaka! Och ung i sinnet stämmer säkerligen ;)
    Lördagskram från Kate

    SvaraRadera
  10. Visst är det skönt att vara ledig och "lulla" omkring i myskläder och sova längre men såå skönt det ska bli när vardagen är här igen och få rutiner. Men tills dess så tar vi det lite lugnt.
    Kram Susanne

    SvaraRadera