tisdag 3 februari 2015

Gammal, grå och tråkig



Jag och frissan var inte alls överens denna gången....Hjälp! Hon ville inte alls göra mig så ljus som jag ville med motiveringen att jag skulle se grå och gammal ut (va? jag? vilken förolämpning haha) och sedan var hon bestämd om att klippa mig i en kort page som jag inte alls gillar. Jag gillar rufs! Jag är rufs haha. Nu känner jag mig tantig och så tradig......
Det låter kanske som min frisör är jätte dum och elak. Det är hon inte, hon är hur bra som helst men just denna gången pratade vi inte alls samma dialekt. Tur det växer ut igen och färgen, vad ska jag säga? Ja ja vad är en bal på slottet........

Önskar er andra fina tillsammans med era fina hår en bra dag.
Kram // A

13 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ser jättefin ut! Du kan ju alltid rufsa till det lite a*la stormvind om du vill =))
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också rufs.. jag tycker det ser fint ut men inget kul om du inte är helt nöjd.
    Köp torrschampoo jag har ett som jag älskar (Lenberger & Stafsing) håret är rufsigt 24 tim om dygnet, knappt jag borstar håret!

    kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Du ÄR jättefin!!!
    Jag vet inte vad min stackars frisör ska ta sig till med mig... Önskar jag hade like tjockt hår som dottera;-)
    Ha en fin tisdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Trist när man inte är nöjd! Men jag tycker du är superfin!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du ser fin ut, men man måste känna själv att det känns bra. Hoppas att du vänjer dig snart! Det är snyggt om du rufsar till pagen också, jag rufsar också helst det platta funkar inte riktigt på mig.
    Kram J

    SvaraRadera
  6. Jag förstår vad du menar, jag är också rufs. Men du är superfräsch i den pagen! Jättefint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Du ser fin ut! Men det viktigaste är ju att du trivs i det!

    SvaraRadera
  8. Förstår hur du menar men jag tycker du är jätte fin.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Men lilla du, du är ju jättefin!! Och vill du rufs, böj huvudet ner och så i med lite gelé och så kasta upp huvudet! Klart! Tävla hos min vän Anna så blir du glad: http://haga26.se/

    SvaraRadera
  10. Jag tycker du är jättefin! Men om du inte är nöjd tycker jag du ska gå tillbaka och försöka få det som du vill.
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  11. Jag tycker det blev bra men....... känner du själv att du inte är nöjd så gå tillbaka och säg hur du vill ha det. Kram Susanne

    SvaraRadera
  12. Färgen är fin och du kan nog rufsa till den där pagen lite ;-)
    Jag har nog lite fobi när det gäller frisörer. Har alltid gummisnodd eller mössa med mig ifall det blir fel... vill absolut inte gå ut därifrån och känna mig helt fel stajlad :-)

    SvaraRadera
  13. Jag tycker det blev jättebra! Men allra viktigast är ju såklart att du själv är nöjd! Lite rufs kanske går att ordna med produkter och lite fix.

    Kram Malin

    SvaraRadera