fredag 13 mars 2015

Lagom knoppigt


Nu doftar det verkligen vår. Knoppar finns det gott om överallt, fåglarna kvittrar, flugorna är helt groggy efter vintern och alla grannarna kommer ut från sina ide. Detta är rabarberknoppar som bara vill komma upp. Så vackert! Detta är ändå den bästa tiden tycker jag. Jag älskar när det är sådär småkyligt men när ändå solen värmer. Eller ja när det är vinter så älskar jag det och när sommaren kommer älskar jag det, till och med när höstens vindar kommer så älskar jag det. Jag gillar vårt omväxlande klimat skulle jag kunna beskriva det som. Sådär helsvensk och lagom som jag känner mig....jag gillar lagom av allt. Just nu är jag lagom kär i våren och att det är fredag.

Kram // A

12 kommentarer:

  1. Jag är faktiskt också förtjust i alla årstider.. hösten är min favorit årstid!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Äntligen fredag :)
    jag är kanske inte en lagom människa.. vill ha massa värme ..trots att jag inte gillar att ligga i solen ;)
    men ibland är det nog bäst med lagom..
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  3. Ja nu är nästan bästa tiden, man har allt framför sig!

    Idag skiner solen - inte helt fel!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Senvåren är nog min favorittid. Men det märks verkligen att våren är på G nu, jag får nog börja ta allergimedicin... :)

    SvaraRadera
  5. Jag blev lite besviken då jag klev upp och tittade ut och såg all frost på träden, visst det är vackert men nu vill jag ju ha vår...
    Ha en härlig Fredag jag har ledigt i dagarna 3 så skönt så.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också årstiderna, men nu är det en underbar tid vi har framför oss :)
    Önskar dig en underbar fredag.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Rabarberpaj... *slurp*
    Härlig fredag på dig. Kram J

    SvaraRadera
  8. Kär i våren, vad fint det lät.

    SvaraRadera
  9. Jag håller med, varje säsong har sin tjusning! Ha en fin helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Våren och hösten är de bästa stunderna på året.. enligt mig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Jag älskar våren! Det är den bästa tiden och jag hoppas det får vara lite vår ett tag nu. Vissa år blir det sommar nästan direkt. Kram kram Pernilla

    SvaraRadera
  12. Vår och sommar det är min melodi. Ha en bra helg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera