onsdag 29 april 2015

Känslor på en och samma gång


Jag är så glad i dag att natten har gjort gott för mig, glad för min familj och för mina kolleger.  I går var jag så arg. Jag undrar vad som händer i kroppen. Jag skulle bara vilja kasta något i väggen eller slå i sönder något.  Haha inget hände som tur var. Ingen blev skadad och jag var inte arg på någon här hemma. Jag lugnade mig till sist och över natten har det släppt helt. 
I dag är det en annan dag och idag är jag glad och har planerat att var det hela dagen. Det kan inte vara nyttigt att vara så arg.

Kram // A

12 kommentarer:

  1. Ibland kommer allt på en gång och då måste man få ut det …
    Hoppas att du får en glad härlig underbar dag
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Jag tror det är bra att få lov att bli riktigt arg någongång o rensa ut, bara ingen/inget oskyldig är i vägen. Denna gång vet jag att ingen blev lidande. Ha en bra vårdag o kramar på dig. Mamma

    SvaraRadera
  3. Härlig morgon du vaknat till. :-) Jag hoppas din känsla håller i sig hela dagen och att du får en fin Onsdag. <3 Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Ojoj..det där lät inte bra!
    Tur att lite sömn kan göra susen ♥
    Ha en toppendag i dag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Härligt att sömnen gjorde gott.
    Här hemma har jag ren kvälls vecka så jäkla trist att bara jobba kvällar, man hinner liksom inte ett dugg känns det som mer än att just jobba. På Fredag har jag tagit semester ska bli skönt, då ska jag hälsa på mamma som är inlagd för cellgiftsbehandling på sjukhuset här i Eskilstuna, sen på kvällen kommer en god vän hit och ska sova kvar tills Söndag, imorgon åker min sambo iväg på rallykörning på Gotland, så det blir lite tomt.
    Ha en jätte fin dag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Så kul att du kikade in :) Tack för dina ord!

    Ha en underbar valborg!
    Kram Jane

    SvaraRadera
  7. Skönt att det vände! Fast jag tycker att det är helt normalt att vara arg lite då och då. :)

    SvaraRadera
  8. Vad glad att du är glad idag då men man måste få vara arg ibland med ;). Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Hoppas din onsdag varit glad :-) klart man måste få bli arg, jag är nog för mycket arg ibland, ikke bra det heller

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Jag tror att det är okej att vara helt förbannad ibland.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  11. Hoppas dagen varit bra, att du varit fortsatt glad och att du får en fin valborg!
    Kram

    SvaraRadera