måndag 27 april 2015

Lantis is da shit


En av alla fördelar med att bo på landet är att vi har lantbrevbärare. Det ni! Att hoppa två meter upp i luften då det knackar på dörren (händer inte allt för ofta att vi får oväntat besök) och se brevbäraren stå där med ett paket i handen. Hon kom med ett fint rosa paket med en massa kul i. Jag älskar alla paket. Det är lycka det. Nu är det ju inte så ofta vi är hemma mitt på dagen men plötsligt händer det. Nu är det åter till det normala. Killarna är tillbaka i skolan och jag åter på jobb. Precis som det ska vara.

Önskar er en fin start på veckan.
Kram // A

12 kommentarer:

  1. Åh jag saknar mina glossy box paket , men var ska man göra av allt, hinner ju inte använda upp allt... Ha en fin måndag, kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med ett rosa paket och hoppas du blir lika nöjd med innehållet :-D

    SvaraRadera
  3. Vad är det i, vad är det i, vad är det i... : )

    SvaraRadera
  4. Spännande!
    Hoppas det var något riktigt fint! :)
    Härligt att alla är friska igen.
    Ha en jätte fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med Glossyboxen! Jag beställde en morsdag-edition till mig själv. Maken är duktig på presenter så jag får nog något annat med;-)

    SvaraRadera
  6. Oh, glossybox! Har spanat på dem och varit lite sugen. :) Är du nöjd med den?

    SvaraRadera
  7. Som julafton varje gång man får paket. Har varit och hämtat ett idag med så mycket fint i. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Paket är kuuuuul! Vare sig man vet vad "pekfingret" gjort eller inte...

    Skönt att killarna är på benen igen

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Paket är alltid kul :) och samma här bo längst ut i skärgården så förväntar man sig inte så många besök ;)
    Men paket är alltid välkommna
    Ta hand om dig och skönt att ni är friska igen :)
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  10. Vilken trevlig överraskning att få paket:-) Har själv prenumererat på Glossybox för något år sedan och såg fram emot varenda gång den rosa boxen trillade in genom brevlådan!:-)

    Må så gott!
    Kram Cecce

    SvaraRadera
  11. Jag har faktisk praktiserat som lantbrevbärare när jag gick i 8an haha det va jäklig kul och så mys att hon kände alla personligt som körde.

    Om du gillar badrums tips kan du kika in hos mig :)

    Ha en toppen vecka sköna böna.

    LOVE Maria Inredning – it’s Swedish for decor

    SvaraRadera
  12. Jag får också hem många paket, men det är för de har lärt sig att vi har så stor brevlåda där det får plats ;-)
    Denna månaden fick jag min sista glossybox, har avslutat den nu. Jag tycker att man blir mött på den efter ett tag.... men sen brukar jag börja igen..
    Kram J

    SvaraRadera