fredag 17 april 2015

okej okej.....



För någon helg sedan var jag och mannen på Operan och såg Jill Johnsson. Mannen lycklig som få över denna show, själv har jag aldrig varit så förtjust i just Jill (jaja jag vet att du är sexig, jag ser det. Du behöver inte berätta det hela tiden) och hennes musik. Hon kan sjunga och är fantastiskt duktig på det men mer än så tycker inte jag. Men måste ändå säga att det var en fartfylld show och ett riktigt högt tempo.
På Operan dårå,  jag står i min nya Femme blus (här ser ni på) och njuter av en kopp innan showstart.  Jag gillar djurmönstrat men jag var absolut inte ensam att bära det. De flesta var sextio+ med samma mönster men det är ju inte jag 😉.

I dag kör vi fredag. Happy fredag!
Kram // A

8 kommentarer:

  1. Va mysigt att komma iväg ni två.
    Även om du tycker sådär om Jill.
    Vi brukar också försöka hitta shower och annat kul att komma iväg på då och då!
    Hoppas att du får en mysig fredag kväll! :)
    Jag ska hem och göra gomiddag! ;)
    Kramar Susanne

    SvaraRadera
  2. Kul att komma ut och få se lite annat! Jag är inget Jill-Fan men efter Jills veranda har hon gjort ett lyft! Riktigt bra program!!

    Ha en skön helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hör att många karlar är som din, så låt dom sukta....
    Men var det kaffe innan showen, inte bubbel??
    Ha en bra kväll. Hoppas du gillade webinariet i onsdags.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hon är inte min favoritartist heller. Men efter hennes tv-program so hon hade sågs hon med andra ögon.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  5. *Skratt* Kanske våra män skulle gjort sällskap och dreglat....
    Snygg var du i vilket fall i djurmönstrat :)
    Stora kramen från Kate

    SvaraRadera
  6. Jag gillar också leopardmönstrat och ser det som en träning för att bli en jäkligt läcker 60+ :-D

    SvaraRadera
  7. Hahahaaaaaaaa......
    jag skrattar så jag dööööör...hahaaaaa...
    Ja vad ska man säga...
    Jag gillar ju också djurmönster och tänk alla dessa pantertanter... de har ju varit rätt i modet i typ 10 år nu va....
    tänk så man skrattade åt dem innan man själv började dregla efter dessa djuriska mönster...haha...
    Kul att gå på operan..
    Kram Katarina

    SvaraRadera