torsdag 28 maj 2015

Nettan fakta.....




Nu känner jag att jag har förvirrat till det en hel del för några av er där ute haha. Så här ligger det till. Jodå jag är utbildad bagare/ konditor, det var det jag läste på gymnasiet. Jag jobbade med det ett antal år för att sedan kombinera bakningen med matlagning.  I vuxen ålder (alltså inte så länge sedan) bestämde jag mig för att jag ville läsa på högskola och gick då på lärarutbildningen och har nu även en utbildning som förskollärare/ lärare mot de yngre skolåren att lägga till mitt CV. Nu jobbar jag på en förskola som förskollärare som fortfarande älskar att baka :D
Idag blev det visst lite fakta om mig.
För mig hade det varit kanonas att kombinera mina utbildningar, tänk så bra det hade varit.

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Du har verkligen två spännande utbildningar i bagaget :)
    Jag är säker på att du hittar en lösning att kombinera de två!

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Tänk dig att typ vara mattant på ett dagis där barnen får vara med i köket! Eller hemkunskapslärare... hmm.

    SvaraRadera
  3. Bra, nu har vi koll på dig ;) ;)
    Kul att kombinera båda delar.
    Ha en fin dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Men åååå...vad coolt..att vara konditor fast ändå inte..;)
    Kul att få veta lite mer om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du kunde ju ha varit lärare i bakning, tihi...
    Kramen ❤

    SvaraRadera
  6. Okej, nu förstår jag :)
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Eleverna i din klass måste bara älska dig :-) När jag bakar med mina elever tycker de att jag är superduktig och då är jag långt ifrån en fena på det här med att baka :-D
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Alltid kul att läsa lite om personen bakom bloggen :)
    Kram Jane

    SvaraRadera