lördag 26 september 2015

Lördag i mannens regi


Jag har just satt rumpan i soffan. Jag och äldsta sonen kom i morse fram till att det inte var någon bra helg att köra till köpcentret för att shoppa denna helgen (lönehelg). Så bestämt och bokat, det får bli en annan gång.
Mannen kommer hem från sin träningsrunda med hunden och frågar om jag vill hänga med till Biltema och jaktaffären........Självklart vill jag det. Det blev en intensiv dag och en svindyr dag (puhu) också. När han är i shoppingtagen då går han bananas. Inte kan man väl nöja sig med ett par jeans man måste köpa minst två. Det blev då inte bara Biltema och jakt haha.
Vi avslutade hans shopping med en pizza på V.E.S.P.A. Där fick jag vara med och bestämma och köpte med mig några italienska skorpor hem till kaffet. jag kände att jag var tvungen att köpa med mig något hem ;)

Nu slappar vi bara, mätta och fattiga.
Önskar er en skön kväll.
Kram // A

7 kommentarer:

  1. Härlig shoppinglördag ni haft, och skönt när det inte kostar för en annan så mkt. ;-) Här var jag också på shoppingrunda men med sonen, så det blev billigt för mig med, bara en go kaffe to go. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Nej någon bra helg för köpcentra var det inte. Hade sedan länge lovat Lillebror att åka till Emporia idag då han ville shoppa. Mannen frågade imorse "- Skall ni verkligen åka idag när det är lönehelg?". Det hade jag inte haft en tanke på, men lovat är lovat. 😊 Mycket folk? Jadå! Ha det gott, kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Tänk, männen kan handla dom..... fast dom inte tror det själva! Oftast blir det dyrare än när man själv shoppar...
    Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Hahaha så är det här med. Jag ska shoppa men det är mannen som kommer hem med grejer och jag själv med någon liten påse bara för att jag MÅSTE shoppa något ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bra o ligga på plus en lördagskväll ;-)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Haha! Tur att ni blev mätta i alla fall :-)

    SvaraRadera
  7. Lite typiskt män det där....när dom väl shoppar då blir det svindyrt,
    men pizzan ser smarrig ut i alla fall.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera