söndag 20 september 2015

Nytt nytt


Ja ja jag vet att det är söndag och inte den officiella godisätardagen, kanske inte helt okej att visa lördagsgodis i dag men jag känner mig lite tuff i dag. Tyvärr är jag inte så duktig på det där att hålla mig till de dagarna som jag borde vara. Detta var en nyhet som jag hittade i affären och klart jag måste testa (har en viss tvångsdragning till det). Har jag smakat då? Dum fråga....klart jag har. Men jag inte överförtjust. De var goda men påminner om Kinapuffar, en aning saltare bara. Inget upphetsande alls.
Har ni provsmakat?

Önskar er en fin söndag.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Älskar polly orginalblandningen men detta ska provas.
    kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Kinapuffar var länge sedan... inte sugen på denna nyhet! Men alltid kul att testa något nytt!

    Skön söndag och kram till dig! Anna

    SvaraRadera
  3. Har inte testat, men om det ska va polly ska de väl vara sega ?!? Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Nope dom har jag inte smakat men med mycket så är ju originalet godast ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Låter ju gott men jag äter inte godis så jag står över. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Det var nåt nytt för mig! Är det ljus choklad eller mörk? Jag äter nämligen bara de ljusa Polly´sarna i vanliga fall. :)

    SvaraRadera