lördag 6 februari 2016

Redo



Jag är redo för mellon i kväll. Kommer ni att titta? Jag har inte riktigt koll på vem som ska vara med faktiskt men jag vet att Anna Book inte ska vara med och tävla i alla fall. Taskigt det där....det är synd om henne tycker jag. Det händer så himla mycket runt den tjejen.
Jag har varit och laddat mina batterier lite grann med en väninna idag. En bilresa, tjatter, lite inspiration, mer tjatter, lite shopping och ännu mer tjatter. Tänk vad lite kan göra mycket haha. Ja jag tror ni förstår.
Nu måste jag fixa lite innan kalaset drar i gång på tv så jag kan kasta mig i min favorit hörna i soffan.

Ha en fin kväll.
Kram // A

3 kommentarer:

  1. mina små sessor har suttit och hejat på samir o viktor ha ha gud .
    hoppas du fick en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Tittade som jag oftast gör men jag var inte så imponerad av startfältet. Hoppas det blir bättre framöver.

    SvaraRadera
  3. Väninneumgänge är gott för själen!
    Visst såg jag på mellon i går, min favorit blev helt klart Robin Bengtsson så jag är glad att han gick vidare. Det andra energiknippet, som jag inte kommer ihåg namnet på just nu, som gick vidare gillade jag inte nåt särskilt.
    Och så Anna Book.... visst är det synd om henne, men jag tyckte faktiskt att låten var riktigt dålig så den var ingen förlust att den blev diskad.
    Kram J

    SvaraRadera