torsdag 10 mars 2016

Beroende



Klingar ordet beroende negativt i era öron? Jag som alla andra har väl någon form av beroende, inga tunga eller smaskiga sådana men....
Däremot vill jag ha ett beroende. Jag önskar vekligen att jag var beroende av träning. En känsla av ett måste att vilja träna, älska det och bara skutta iväg och köra fett ös medvetslös. Det är verkligen inte så och har aldrig varit. Jag har testat och tänkt men det kommer kanske. Jag tycker kanske de blir super kul om jag bara ger det en tid. Men tyvärr inte. Puhu varför kan inte jag ha just det beroendet?

Just nu är jag så trött att det blir resten av kvällen i soffan. Jag får kanske jogga ut i köket och lyfta in disken i maskinen först. Svettigt värre.

Kram // A

8 kommentarer:

  1. Träningsnarkoman kommer jag nog tyvärr aldrig att bli...

    SvaraRadera
  2. Haha, det är väl kul att vi är alla är så olika, det är ju det som gör oss så speciella. :-)Du har säkert ngt annat som du bara älskar, finns ju bara så mycket mer än träning. Själv älskar jag ju träning, men jag älskar lika mycket att ligga i soffan och äta praliner och inte göra ngt alls också. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  3. Ha ha vi ska kanske försöka bli beroende tillsammans:) kram

    SvaraRadera
  4. Du som har en sådan fräck outfit kommer du att glänsa ute på din runda. Upp o hoppa nu så hörs vi på söndag. Kram på dig lilla gumman.

    SvaraRadera
  5. Håller med :) Träning är något jag skulle vilja ha in mer av i vardagen. Kram och njut av fredag

    SvaraRadera
  6. Min första tanke när jag hör ordet beroende är negativ... Men visst skulle jag också gärna ha ett träningsberoende. Kram J

    SvaraRadera
  7. Kanske känna lite av det också. Men vet du...vi kan ju inte vara bäst på allt. Det skulle ju vara orättvist mot alla andra..hihi ;)
    Ha en mysig fredag kväll.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Jag tror ändå att det är tur att du inte är beroende av träning heller. Jag förstår att du inte menar att du skulle vilja ha sugen och så, men jag har sett så många som är träningsberoende eftersom jag jobbar på en träningsanläggning. Och det är bara träning i deras huvuden. Jag tror att lagom är alltid bäst. Lite tråkig svensk så där. Så heja dig att du tränar och nu kan du med gott samvete ligga i soffan resten av kvällen. Ha en fin kväll.kram Annika

    SvaraRadera