tisdag 7 juni 2016

Konst (igt)



Jag har skrivit i många år nu att jag inte riktigt får till det på vår uteplats. Jag vet med mig att det är brist på intresse som saknas men jag vill ju ha fint. Fortfarande efter så många år har jag samma känsla varje vår och sommar. Vintertid är detta en gömd och glömd plats. Här har jag försökt att vara lite konstnärlig utanför stora killens lya som ligger i samband med vår uteplats. Vad tror / tycker ni? Vad kan jag mer hitta på här? Jag tycker allt att detta är rätt forum att utnyttja era idéer och era kunskaper om trädgårdspiff och tips. Hoppas ni inte misstycker.
Ni kan väl tipsa här så åker jag på student en stund ☺

Önskar er en fortsatt fin dag.
Kram / / A  

4 kommentarer:

  1. Trollhassel, så läckert på armeringsjärn. Du kan!! Skulle vara läckert och hänga dit små glasdroppar. Finns glasdroppar på ståltråd. Skulle vara fint!

    Lycka till med uteplatsen. KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Din konst gillar jag. Jag fyller mina uteplatser med en massa betongsaker, mesta har jag gjutit själv. Älskar betong.

    SvaraRadera
  3. Här har du en till utan det där brinnande intresset...eller egentligen, jag är inte intresserad alls men vill såklart ha det fint omkring mig. Men det där är en ekvation som inte alltid går ihop..
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Massor med blomster ger en mysig känsla :) Gärna med rostiga detaljer att vila ögonen på ;) Jag har intresset men vet inte om det är energin eller så som tryter. Kanske till helgen :) Kramen

    SvaraRadera