söndag 16 oktober 2016

Höstmys



Nu är jakten i full gång. För er som hängt med mig ett tag vet att mannen min jagar, ja vilt i skogen dårå. Hösten innebär att han tillbringar mer tid i skogen än här hemma med mys och värme med mig. Ett val han har gjort som han älskar galet mycket och nä jag behöver ju inte förstå allt. Efter en hel vecka i Småland tog han en paus i helgen och då passade jag på att boka in en liten tripp. Jag har inte varit helt hundra i veckan och varit hemma från jobbet och försökt ta hand om mig och vila, inte det jag är super bäst på men jag har gjort mitt bästa och en liten tur i helgen orkade jag med. Vi åkte på höstmys på  Majas Cottage och så himla fint där är.  Jag älskar lyktorna som är så fina. Vi var inte ensamma på plats....men Så mycket folk som hittat dit. Efteråt bestämde vi oss för att ta en fika hos storebror och hans familj som bor en bit därifrån. Det blev en lagom mysig och lugn dag.

Nu sista pepp inför en ny spännande vecka.
Ha det bäst.
Kram // A

6 kommentarer:

  1. Här har vi fler som också gillar det där med jakt. Mysigt med en utflykt trots att du inte var 100.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ååååå där finns så himla mycket fina lyktor.
    Sv: Lika bra att få undan utemöblerna, den kalla årstiden går ju inte att stoppa ;)

    SvaraRadera
  3. Här har vi inga jägare och förstår inte det roliga men alla är vi olika. Har några på jobbet som kör olika jakt.

    Hoppas du har piggat på dig nu och visst är de små söta!! :)
    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Låter som en trevlig liten tripp.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Å jag skulle så gärna vilja åka till majas cottage men bor för tok långt borta. Följer dem på Instagram och är också återförsäljare till deras fina lyktor . Fin blogg .

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset, kan bli ett höstäventyr dit. Hoppas du känner dig bättre idag. Kramisar Tina

    SvaraRadera