måndag 3 juli 2017

Semester


Min första semesterdag börjar närma sig slutet. Vilken dag, vilket väder haha. Jag ställde klockan tidigt för att ta mig till närmsta stad för mammografi. Något så viktigt som vi över (host host) fyrtio blir kallade till. Snabbt och lätt så var det gjort. Jag stannade och handlade med mig frukostbullar hem till grabbarna som fortfarande låg hemma och sov. Då....var det fint väder så jag gav mig ut för att ta tag i lite trädgårdsarbete. Alltså så härligt att ha en trädgård att slita i (ironi). Efter ett tag tog jag en paus för lunch och då öppnade himlen sig. Det åskade och fullkomligt öste ner. Jag blev inte riktigt klar ute men skönt att veta att jag har det kvar till en annan dag men men, det fick bli en dag inomhus helt enkelt. Vad har jag gjort hela eftermiddagen? Ingen aning men nu är klockan snart elva och tänk vad tiden går ändå haha. Det är så härligt med semester. Ja faktiskt.

Kram // A



6 kommentarer:

  1. Mysigt med semester. Mammografi har jag förträngt tokigt nog. Måste gå nästa gång. Ha det fint! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så gott med nya frallor till frukost:) trädgårdsarbete är inte superkul precis, men det blir fint när det är gjort. Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Visst har denna semestern bjudit på alla väder utom snö och hagel... och det där med trädgård, som jag ogillar det. Jga ogillar allt som har med trädgårds- och husskötsel att göra. Jag vill, måste, flytta till lägenhet väldigt snart. Men vi ska vänta ut barnen, så vi "slipper" ha med dom för då behöver vi större.
    Njut av semester dag två! Kram J

    SvaraRadera
  4. Låter skönt när man inte tänker på tiden eller vad man ska hinna med.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Vädret är inte så somrigt...
    www.kathe.nu

    SvaraRadera
  6. ja inget skoj väder ännu . har kommit på ja va tvungen att jobba när ja skulle va på mammo så ja avbokade måste ta ny tid igen efter sem

    SvaraRadera