onsdag 2 januari 2013

Arla morgon

Godmorgon!
Gårdagen var verkligen en segisdag, sov superlänge (fattar inte att jag kan sova så länge).
Hade det varit fullt party dagen innan så hade jag kanske förstått men så var inte fallet....
Partyprinsessan i denna kropp har varit stendöd länge om det någonsin har funnits någon :)
Pigg på kvällen...supertrött på morgonen
`That´s me!


Kvällen bjöd på Toast, Chai och en bra film, "Red Riding Hood".
Tack för tipset på film Tina. Lagom aktivitet en nyårsdag.
Försökte avsluta kvällen tidigt (inte helt lätt när man sovit halva dagen).
Nu ska jag sluta gnälla och iväg och göra själ för lönen som kommer i slutet på varje månad.

Ha en underbar dag.
Kram //A

3 kommentarer:

  1. Skönt att det är fler än jag som helt halkat ur dygnsrytmen:-)

    God fortsättning!!

    Kram cecce

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade filmen. En dag till får jag slöa, sen börja vardagen för mig med. Kramisar Tina

    SvaraRadera